Friday, June 19, 2009

Lagi Lagi crisPyPoppy

Hi all..another entry for crisPyPoppy.. of course laa the entry is all about my Poppys..
xkan nak cerita pasak cupcakes pulak kan??

and..sebut pasal cupcakes, wait for my next project okiee!!!

hhmm..last few orders for myfren, the unexpected things happen..
crisPyPoppy dibuat macam biase, appearance, sumer biase, tp ade ras hangit??
why?? hhmmm.. I have no answer as the Poppys all look fine, xder hangit pun..

so..it s still a mystery..huhu..so,2 balang dah terlepas, fortunately kawan2 rapat jer yg dapat..
Im so sorry..will replace another balang for you guys..

It is a lesson for me too..to be extra careful next time..
Until now, order for crisPyPoppy sangat memberangsangkan..






semua balang for crisPyPoppy will be cleaned up
before use, I can guarantee that..As I myself
nak makan something yang bersih dan dijamin
kebersihannya..















Ni pulak proses nak menggoreng crisPyPoppy..
Memang mencabar..coz it's ssOoOOOoooOo..
HOTTT.....


Mase nak siapkan order from officemates koji..and time hantar crisPyPoppy tu,
dapat lagi orders from them..Thank you for being so supportive..





























crisPyPoppy yang sudah siap dilabel..

Thank you.
MsHan

No comments:

Post a Comment